DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN (?)

hah ? shawl tutorial ?

 
assalamulaikum wahaii peepss sekaliann .. 
agak suram bagai siram pokok bunga kertas tepi jalan , ouh apa kena mengenanya ? 
sila buat tak tahu . angkat bahu sikit . alahaii , bajet comel leteww buad angkat-angkat bahu bagai ? *tetiba . 
okeng , to da topic , slalu akuh buad post tak berkaitan dengan tajuk, kali ini dengan muka siyus , baik , saya buad post yang berkaitan tajuk hari ini ! percayalah, saya tak tipu ! percayalah wahaiiiiiii peeepppssss ... (!)
kay dah . sila amati gambor inih :
aduhaii, siapakah gerangan andha wahai tt ? sila tonjolkan diri andha . *cewwahh ayat mau power.
lagi satu namanya katil klu tak silap, request benda yang sama , tpi tak sempat mau snapshot sudah di_delete oleh cbox . ciss , wahai nickname katil , sila tonjolkan diri andha juga , adakah andha orang yang sama dengan si tt ??  saya , saya , saya lapar, *tetiba .
nonono , saya keliru . harhar . saja wat saspen , saspen lah sangat kannnn ??? :P
lol , btw . sila tonjolkan diri andha eyh ? saya tak pandai nak buad tuto pakai shawl . saya pakaikan boleh ? harhar , upahnya choki2 sekotak lah ,. bru masyukk ~ :D
just kidding ~ hdup mau happy , jangan tensyennn ! relax , chill . let me help .
saya pun blajar hal hal kecoh pakai shawl dekat YOUTUBE , kan banyak tutorial , 
ataupun , andha boleh try style2 shawl ANIS SYAFIRA , or find her at YOUTUBE.
for me , she is really awesome with shawl tutorial , besides , she is soooo cutee !! :D
i think , she is a great tutor . haha ,. so , try it on .
she can be a big help for all of us . :)
and last , gud luck bebeyh, sorry tak boleh nak fullfill request tuh , saya memeyh tak pndai nak tuto-tuto shawl neh . sendiri menggedik dgn shawl tuh reti lah, again . sorrryyy ! :)
dats all for today , to the owner of those nickname , GOOD LUCK ! 
last , papai , assalamulaikum , 
cubaan memakai tudung bawal , jahanam tudung tuh akuh pakai . lol .
FACT : gelabah law dpat mcg good morning lmbat wokk ! hahahhaha ! XD


0 Comments :

all_copyright@excusemyjourney.blogspot.com
;