DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN (?)

perkataan ini familiar dengan gegirls .. HAHA .

Assalamulaikum dan selamat beramah . 
harhar , mengikut firasat wa, hari ini di kulim akan hujan . jgn coba menanyakan wa kenapa . ini alasan semata-mata malas mau sidai kain . siyus malas . malas . malas sangat . malas
dahh , tutup cerita malas . nanti kita sambung balik . tunggulah anda sambungan ceritera malas .
hmmmm . title wa pehal selalu panjang gedabak baik punya kalah lipan godek-godek dekat tandas?
kali ni , perkataan yang familiar dengan gegirlss ~~ kann gegirlss ? wa pun gegirlss jugakk .
mari kita lihat perkataan yang selalu sangat familiar . harhar , 

mengikut kajian saintifik sendiri , gegirls suka sangat guna perkataan ini :

WHAT THE ? 
: perkataan ini menunjukkan bila gegirls terkejut dengan sesuatu situasi , sebagai contoh apabila jerawat telah membiak di muka dan bangun pagi gegirls terkejut sangat lalu menjerit WHAT THE ? PEHAL JERAWAT NI GEDIK SANGAT NAK TUMBUH HAA ?? :

EWWWW ~~
: perkataan ini akan disebut bila gegirls GELI SANGAT dengan something , sebagai contoh apabila gegirls geli dengan longgokan sampah lalu terkeluar EWWWW~ BUSUK SANGAT LAH SAMPAH NI . MENCI TAW (!) :

KAY FINE / KFINE 
: perkataan ini pasti akan berlaku bila gegirls gaduh dengan sesiapa sahaja especiallyy boboyy dorang sebagai tanda dorang fedup nak gaduh-gaduh , sebagai contoh di mana boboys menuduh gegirls ni terlalu gegirl dengan pink-pinknya lalu gegirls akan cakap KAYFINE/KFINE , I MEMEYH SUKA PINK . PINK ITU MACHO OKAY ? :

YE KE ? 
: perkataan ini menunjukkan gegirls nak kan kepastian sesuatu cerita ataupun sengaja menyebutnya sebab tak tahu nak sebut apa , sebagai contoh apabila dorang sibuk sangat bergosip terdengar cerita Peah hujung rumah pengsan sebab pakai shawl terbelit ketat sangat tak mampu bernafas dengan terkejut akan terjerit YE KE ? TAHTAH PENGSAN NAMPAK MACHA HENSEM LALU KOT ? :

TOLONGLAH / PLEASE LAH 
: perkataan ini akan terkeluar dari mulut gegirls apabila dia annoying dengan perkataan sesiapa atau dengan situasi yang dialaminya , for example apabila terdengar cerita Minah Senget mana-mana sahaja yang perasan dia hensem sangat lalu gegirls dengan normal akan keluarkan TOLONGLAH / PLEASE LAH , TAPAYAH PERASAN SANGAT LAH KAN , SI NORAFIFAH SUNNY SNSD LAGI HENSEM OKENG ~ :

YELAH , YELAH .
: perkataan ini menunjukkan seseorang gegirls tu mengalah dalam perbalahan terutama dengan boboys dorang , sebagai contoh apabila boboys cakap gegirls gedik ah makan choki-choki lalu gegirls dengan lantangnya akan keluarkan YELAH YELAH , I JHE YANG GEDIK . I MAKAN CHOKI-CHOKI NI SEBAB DENGAR CERITA MAKAN BENDA ALAH NI BOLEH TAFF KAN BADAN . BILA BADAN I TAFF , BOLEH I KATOK YOU BILA YOU GEDIK DENGAN GEGIRLS LAIN KAN BOBOY ? :

PAPE JHE LAH (!) 
: perkataan ini akan terkeluar dari mulut gegirls bila dah blurr tatao nak melawan cakap seseorang itu , sebagai contoh apabila kawan-kawan gegirls kutuk dia macho sangat hari ni lalu gegirls akan balas PAPE JHE LAH (!) JANJI I SENTIASA HAPPY DENGAN KE-MACHO-AN I INI . :

ya , itulah perkataan yang sangat familiar dengan gegirls . kan gegirls kan ?? tawuk dah . tak perlu berdalih tangan letak kat bahu mate ke atas sangat lah kan . ?
harhar . dah kantoii ~ mengakuh jha . ini pengakuan berani mati , wa selalu jugak guna perkataan gedik ini , ya , sangat gedik . hensem apabila kita gedik . kan ? 
boboys tuh jangan nak kutuk sangat ah dengan gegirls . kang wa senarai perkataan gedik boboys kang , aha , aha , gedik sangat . eh pehal dok guna 'gedik' dari tadi .
menyampah i . so dats all po today . jumpa lagi di lain rancangan, hari yang lain, pada waktu yang lain , insyaAllah . ketemu jugak kita suatu hari nanti . sekian , terima kasih . 
assalamulaikum . harhar . 
arhh ~ peduli hapa pict tiada kena mgena dengan post ,. lalala ~
girls . imisschuu ~ :*
FACT : i love you like a choki-choki ahbie ~ 



0 Comments :

all_copyright@excusemyjourney.blogspot.com
;