DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN (?)

contest : blog saya comel !


err .. im in a contest !
hehehe ~ *cute laugh ! *
what ?? jeless lha tuhh ~ hahahah ! XD 
okay fine ! stop !
me, join this contest ,, wish me luck ! ^^
ohoo ~ the rules r like thiss !!


1.Follow my blog n like my page..hehehehe

2.buat satu entry mengenai contest nie n tag kpd 4 owg..x kisah laa sapa pown

3.last sekali...tinggalkan link kowg dkt comment box bwh entry ni


tag to ::
enaa !
niyssa !
dyba !
and
my followers !! hoho ~

for more info tick the cute banner up there !
ihik ~ *cute laugh ! *
aha ~ okay fine ! i am ordinary ! *ttba ~ *
yelahh ~ tawukk blog x comel ..
but ~ tringin la nak join ~
ihikk ~ tapekann ??
alahh ~ tape laa .. tape laa ~
okay fine ! selotape mlut nehh ! ==''
ohhoo ~ okay then !
wish me luck ! hope the best !
thankiee ~
and .. salam ~
MyEm0.Com

0 Comments :

all_copyright@excusemyjourney.blogspot.com
;